Webdesign, e-shopy, SEO, PPC, online full service
  • +421 948 118 919
  • info@webgaleria.sk

    Blog

    10 dôvodov, prečo by vaše firemné texty mal napísať copywriter

    „Texty si snáď vieme napísať samy! Aspoň ušetríme, šak ne?“

    „Načo mám platiť niekomu za to, čo zvládnem naťukať za pár večerov sám?“

    „Aj tak to nikto nenapíše lepšie ako ja, veď o svojej firme viem najvác...“

    copywriting1

    Bohužiaľ, vety tohto typu poznám dôverne. Ja som totiž ten, ktorému „to nechcete dať napísať“ - copywriter. Práca copywritera je v súčasnosti ešte stále silno podceňovaná. A musím povedať, že neprávom...

    Copywriter je divná, nekonvečná, kreatívna bytosť, ktorá sa rozhodla písať predajné texty. Nie obyčajné. Ale čarovné. Tie, ktoré dokážu predať dom alebo tenisky.

    Kúzlime slovami. Dokážeme sa vcítiť do zákazníkov. Ľstivo, podprahovo im podsúvame slovné hračky, posolstvá, vábime a nevedomky ľudí smerujeme k akcii – nakupujte!

    copywriting2

    Pomáhame vám zarábať. Doteraz však pretrváva zvyk majiteľov spoločností, vytvárať firemné texty na web svojpomocne. Áno, písať vieme všetci. Ale vymyslieť kvalitné, nápadné texty a spracovať efektívnu stratégiu na webový content, vyžaduje už niečo viac ako len klávesnicu počítača a písanie „o niečom“.

    Prečo by ste si radšej mali ochočiť copywritera?

    1. Šetríme váš čas – ak si myslíte, že napísať text na web je hračka, tak vás musím sklamať. Bude vás to stáť veľa silných kávičiek, prebdených nocí a pôjde to na úkor vašej hlavnej práce. Oplatí sa? Sotva. Písanie textov potrebuje čas. Zavolajte svojmu copywriterovi, dajte mu zadanie a choďte sa, prosím, venovať práci, ktorá vás baví.
    2. Gramatiku a štylistiku máme v malíčku – píše sa tam tvrdé alebo mäkké?

      copywriting3

      Neustály boj firiem s gramatickými chybami na weboch... Copywriteri ovládajú pravidlá slovenského jazyka - s textami totiž pracujú denne, takže žiadne gramatické faux pas!
    3. Vieme, ako napísať presvedčivý a kvalitný text – pred každým písaním si správny copywriter urobí prieskum a rešerš témy. Copywriteri vedia vytvoriť texty s pridanou hodnotou, ktoré bude radosť čítať.
    4. Máme odstup od témy – dokážeme byť objektívni. Tým, že v danom obore nepracujeme, nemáme až také hlboké znalosti, ale nazhromaždíme dostatok informácií na to, aby sme vytvorili pútavý a presvedčivý text o výhodách a prednostiach vášho produktu alebo služby.
    5. Vieme formulovať jasne a jednoducho – niekedy je veľmi ťažké zákazníkovi vysvetliť, čo vlastne ponúkate. Copywriteri píšu zrozumiteľným jazykom, ktorý pochopí aj najväčší laik.
    6. Vytvárame originálny, čerstvý obsah, žiadne duplikáty – copywriter píše o zadanej téme na základe vlastných pozbieraných informácií a tvorí nové texty, ktoré sú originálne a jedinečné. A také má google veeeľmi rád.

      copywriting4

    7. Píšeme, aby sme vám pomohli s predajom – samozrejme, samostatný text bez podpory ostatných marketingových nástrojov produkt nepredá, ale zvyšuje vaše šance na úspech.
    8. Sme kreatívni, vtipní a vnesieme do textov nápad – v každom našom texte nájdete kúsok z nás. Do textov dávame srdce a myšlienky.
    9. Vieme, aký štýl, tón komunikácie zvoliť pre rozličné formy komunikácie – nie je jedno či píšete žene do 35 rokov alebo mužovi v produktívnom veku. Každá jedna zákaznícka skupina má svoje špecifické požiadavky, tón a štýl komunikácie.
    10. Preklepneme vašu konkurenciu – keď sa copywriter púšťa do nových textov, vždy si preskúma blízku konkurenciu, aby sa vyhol veciam, ktoré nájde na konkurenčných stránkach. Tak máte zaručenú originalitu.

    Copywriter je poctivý predajca slovnej ilúzie. Dodá vášmu webu profesionálny ráz a kvalitu.

    Vy už len sledujte, ako vám peniažky padajú do lona...

    copywriting5

     

    Viki Vargová

    Internety všetkých krajín, spojme sa!

    Neskrývame know how, Zdieľame tipy a triky a ak treba poradíme s biznisom. Oplatí sa zostať s nami v kontakte.

    Kontakt